Antalya Alanya Belediyesi ile İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü iş birliğinde Hamit Özçelik İlkokulu ve Ortaokulu tarafından hayata geçirilen “Zeytin Dalı Açık Hava Sınıfı” projesi, Birleşmiş Milletler Avrupa Ekonomik Komisyonu (UNECE) tarafından yayımlanan Sürdürülebilir Kalkınma için Eğitim (ESD) derlemesinde yer aldı.
İstanbul Valiliği, kentte eğitim altyapısının güçlendirilmesine yönelik yürütülen çalışmalar kapsamında ikili eğitim oranının son üç yılda yüzde 26’dan yüzde 19’a gerilediğini açıkladı.
Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı ve OPET iş birliğiyle yürütülen “Sıfır Atık ile Doğaya Saygı Duy” Projesi kapsamında Türkiye'nin 7 bölgesinde gerçekleştirilen çevre temizliği etkinliklerinin son durağı Doğu Anadolu Bölgesi oldu. Antalya, Ankara, İstanbul, Gaziantep, İzmir ve Samsun’un ardından Erzurum’da gerçekleştirilen çevre temizliği etkinliğiyle, iki ay içinde toplanarak geri dönüşüme kazandırılan atık miktarı 2 tonu aştı.
Osmaniye Valisi Mehmet Fatih Serdengeçti, Ankara Valisi Yakup Canbolat’ı makamında ziyaret etti.
Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç, Kartal Kavşağı’nda devam eden çalışmaları yerinde inceledi.